Skip to the main content.
Wybrane wdrożenia
Case studies
Głos klientów

fackelmann_logo

Infinite jest naszym dostawcą systemów informatycznych od 2004 roku. Wdrożenie systemu EDI zautomatyzowało przepływ dokumentów (takich jak faktury i zamówienia). Dostawy naszych produktów odbywają się teraz szybciej, a koszty obsługi zamówień są zauważalnie niższe.

Tomasz Bekasiewicz
IT Manager

Infinite
Baza wiedzy
Pobierz eBook

KSeF_integracja_z_EDI_tablet.png

 

Infinite eHurtownia

Zaawansowana platforma e-commerce B2B dla Twojej firmy

cart 4
Użytkownicy eHurtowni
Obraz4
Obraz5
Obraz2
Obraz3

Zwiększ sprzedaż i usprawnij procesy

Infinite eHurtownia to nowoczesna platforma handlowa, która usprawnia komunikację między dostawcami i odbiorcami, zwiększając wydajność przetwarzania zamówień i zarządzania dokumentami. Dzięki funkcjom takim jak informacje o płatnościach, harmonogramy dostaw i możliwość składania zamówień offline, współpraca staje się prostsza i bardziej efektywna.

Korzyści dla Twojej firmy

  • Spersonalizowana oferta - dostęp do propozycji dostosowanych do indywidualnych potrzeb
  • Optymalizacja kosztów - redukcja wydatków związanych z generowaniem zamówień i ich przepływem na rynku
  • Automatyzacja procesów - minimalizacja błędów i eliminacja pracy ręcznej dzięki elektronicznej wymianie danych
  • Wyższe standardy obsługi - większe zadowolenie klientów dzięki efektywnemu wsparciu posprzedażowemu.
  • Efektywna komunikacja - precyzyjne i skuteczne działania marketingowe skierowane do partnerów biznesowych
  • Wzrost sprzedaży -lepsza promocja i wyższe wyniki sprzedaży dzięki zaawansowanym narzędziom
  • Budowanie lojalności - zachęcanie do ponownych zakupów poprzez skuteczne mechanizmy retencyjne

Infinite eHurtownia w liczbach

23
lata

doświadczenia na rynku

25000

aktywnych użytkowników miesięcznie

700000

zamówień składanych miesięcznie

120
mln PLN

wartość zamówień składanych miesięcznie

Obszar kompozycji 1-1
Przykład użycia

Wdrożenie dla Iglotex

Kluczowym celem Iglotex, realizowanym dzięki platformie, było zapewnienie klientom stałego dostępu do pełnej oferty firmy – łącznie z aktualnym stanem magazynowym, cenami, promocjami oraz historią zamówień i rozliczeń. Platforma stała się także narzędziem wspierającym pracę przedstawicieli handlowych w terenie, umożliwiając im bardziej efektywne wykorzystanie czasu wizyt u klientów.

Rozpocznij cyfrową transformację już dziś!

Zamów wersję demonstracyjną →
archive-259-1

Rozpocznij cyfrową transformację już dziś!

Zamów wersję demonstracyjną →
archive-259-1

Zamawianie wielokanałowe

Twoi kontrahenci mogą wybrać metodę, która najbardziej im odpowiada:

pic 7b

Zarządzanie ofertami i sprzedażą

Zoptymalizuj swoją strategię sprzedaży i zwiększ przychody. eHurtownia pomaga przyciągnąć kupujących, zwiększyć sprzedaż i wyprzedzić konkurencję.

Obsługa klienta i logistyka

Z łatwością zarządzaj harmonogramami dostaw, minimalnymi zamówieniami i limitami zapasów. Obsługa wielu języków i walut zapewnia płynną współpracę z międzynarodowymi klientami.

  • Obsługa parametrów logistycznych (minima, bloki, harmonogramy dostaw)
  • Obsługa reklamacji posprzedażowych
  • Wielojęzyczna i wielowalutowa aplikacja
  • Tworzenie komunikatów marketingowych dla kontrahentów
pic 10a

Integracje i wymiana danych

Zapewnij płynny przepływ danych i ciągłość biznesową. Zintegruj swoją platformę z kluczowymi systemami, aby zautomatyzować procesy, zmniejszyć liczbę błędów i zwiększyć wydajność operacyjną.

Zarządzanie platformą i dostępność

Zyskaj pełną kontrolę i elastyczność nad swoją platformą. Dedykowany pulpit nawigacyjny zapewnia informacje o danych w czasie rzeczywistym, a aplikacja mobilna umożliwia zarządzanie operacjami w podróży.

  • Dedykowany pulpit informacyjny
  • Wspierająca aplikacja mobilna dla systemów Android i Apple
  • Dodatkowy panel administracyjny ułatwiający zarządzanie platformą
pic2

Zobacz wersję demonstracyjną Infinite eHurtownia

Zwiększ swój zasięg - odblokuj nowe możliwości i zwiększ sprzedaż!

Opinie klientów

"Platforma eHurtownia umożliwiła optymalizację różnych procesów w ramach łańcucha dostaw, od generowania ofert i obsługi zamówień przychodzących po zarządzanie promocjami i reklamacjami, a także kontrolę finansową. Wysyłanie faktur do sklepów w formie elektronicznej pozwoliło zaoszczędzić czas i wyeliminować błędy, co z kolei doprowadziło do redukcji kosztów"
sot
Paweł Korniluk, dyrektor ds. logistyki
SOT
"Po wdrożeniu dział sprzedaży Alpan zyskał narzędzia automatyzujące kluczowe procesy sprzedażowe i wspierające zarządzanie rozproszonymi strukturami sprzedaży".
alpan
Paweł Pankiewicz
Alpan

Najczęściej zadawane pytania